Doelen die ik wil bereiken in 2009

1. Afvallen volhouden van gezond eten en bewegen.
2. Mijn huis opgeruimen en opgeruimd houden.
3. Lief zijn voor mijzelf
4. Een positieve levenshouding
5. Me houden aan wat ik leuk vind om te doen.
6. Sporten
7. Mediteren
8. Naar Ibiza
9. Vaker naar buiten
10. Goed op mijn gezondheid letten eten, slapen en bewegen.
11. Uiterlijk goed verzorgen
12. Minder kopen, meer doen
13. Filmpjes monteren
14. Stoppen met roken
15. Doorzetten van mijn hoofddoelen. 1. en 10.

Het moesten er geloof ik 25 zijn. Maar als ik dit volhoudt en volbreng ben ik meer dan tevreden.

maandag 30 maart 2009

Katinka Polderman


Het is inmiddels al weer 30 maart. De afgelopen dagen heb ik niet stil gezeten. De box is ontruimd en er is een nieuw bed in elkaar gezet van Ikea wat een toestand zeg.

Nu de voorjaars schoonmaak nog, niet dat ik daar echt aan doe. Maar ja soms moet je een beetje uitruimen en schoonmaken. Tja, had ik het maar eerder gedaan want nu wordt het weer mooi weer. En nog steeds niet begonnen aan die kledingkast.
Wel heb ik al een paar dingetjes uitgezocht en weggegooid. Maar ik heb zoveel dingen die ik amper gedragen heb. Dan denk ik zonde!

Met mijn hoofddoel gaat het inmiddels minder goed. Ik wil graag veel afvallen op zijn minst zo'n 20 kilo. Maar het dieeten vind ik een opgave en heb dan ook weinig motivatie. Probeer toch wel gezond te eten. Gelukkig kom ik ook niet aan. Dat scheelt weer! Dat was eerst wel anders. Hou het inmiddels wel vol om, om de dag te trainen. En elke avond te mediteren dat is in iedergeval positief. Ik heb wel het idee dat als ik me ergens heel erg op concentreer bijv. het bewegen dat dan weer te koste gaat van iets anders.

Dit weekend ben ik naar een cabaretvoorstelling van Katinka Polderman geweest.
Erg leuk!!! Die is gelukkig niet zo netjes dan hoef ik me niet zo schuldig te voelen.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi blog en ambitieuze doelen! Maar zo te lezen hier en op SoChicken ga jij die wel halen. Zet 'm op! Liefs van Martine

    P.S.
    Met dingen die je toch niet meer draagt, maar nog wel goed zijn, kun je een ander vast nog heel blij maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martine bedankt voor je lieve reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe de boel een beetje laat versloffen en het me soms erg veel energie kost. Maar ik ben erg blij met jou reactie geeft me weer moed.

    Liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen